dilluns, 24 de febrer del 2020

Itinerari de Bagà

L’itinerari comença a cal Cerdanyola i passat el pont s’agafa un corriol en direcció al bullidor de la llet. Hi ha un penell indicador.
El corriol és molt estret i hem de passar d'un en un. També creuem una passarel·la de fusta i arribem al bullidor de la llet, després d’una forta, però curta, pujada.


Torno del Bullidor de la Llet després trobo un mirador petitet per veure baixar l'aigua de la cascada. Passo per un camí molt obac i humit, en alguns trams fa molta pendent. En resum, desfaig el camí que he fet d'anada.




Quan estic a Cal Cerdanyola vaig a la dreta i trobo una pista, arribo a un pàrquing a peu de pista, llavors baixo per l'esquerra a un camí estret. Després travesso un riu amb uns troncs, o em trec les sabates i passo per dins.
Més endavant passo per un camí i arribo a un bosc amb un riu a sota fins a arribar al pont de Patola que té les baranes torçades.


No hi ha cap pujada forta, però hi han trams difícils i divertits, has de creuar un riu caminant per sobre de troncs relliscosos, i per això hem de passar d'un en un. Només començar hi han dos camins, al camí de la dreta es va al bullidor de la llet, i al de l'esquerra a sant Joan d'avellanet. S'arriba a una zona de pícnic però volem pujar a l'ermita i hem d'anar per la carretera i sortir al primer caminet a l'esquerra per pujar a sant Joan. I si vols dinar et recomano pujar les escales que hi han darrera de l'ermita per anar a un gran prat.


Ara agafo la via del Nicolau. Pel camí hi ha un pont penjant. Més enllà trobo uns túnels.Segueixo el camí fins el parc de la vila. Del parc vaig a l'escola. Ara he arribat al l'escola i estic jugant al pati amb els meus amics amigues.I som feliços.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada